Гарантія та повернення
Гарантійні зобов'язання
Всі товари в нашому магазині забезпечені гарантією. Терміни гарантії можуть відрізнятися в залежності від виробника товару.
Для отримання гарантії вам потрібно звернутися до нас, заповнивши гарантійну рекламацію. Для підтвердження гарантійного випадку потрібно описати проблему і надати фото.
Вам не обов'язково мати чек, якщо ви є зареєстрованим користувачем у нас на сайті і робили покупку через особистий кабінет.
Способами забезпечення гарантії є: обмін товару або гарантійний ремонт. Рішення про спосіб забезпечення гарантії приймається представником виробника в Україні.
Увага! На гарантійне обслуговування приймаються тільки товари в чистому і охайному вигляді.
Інструкція для гарантійного обслуговування
- Заповніть рекламацію на обмін/гарантію за посиланням;
- Наш менеджер зв'яжеться з вами;
- Відправте товар на адресу, яку отримаєте по: SMS/Viber/Telegram:
- Максимально швидко заберемо повернення з пошти і передамо у відділ гарантії;
- Протягом 3-х робочих днів ми зв'яжемося з вами з пропозицією:
Повернення товару
Період обміну і повернення до 14 днів з моменту покупки, Ви можете обміняти товар або повернути протягом цього терміну, якщо він вам не сподобався або не підійшов з яких-небудь причин.
Товар повинен бути не використаним, в оригінальній упаковці та не підпадати до списку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), відповідно до Додатка 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1992 року, №172:
Інструкція для повернення
- Заповніть рекламацію на повернення за посиланням;
- Наш менеджер зв'яжеться з вами;
- Відправте товар на адресу, яку отримаєте по: SMS/Viber/Telegram:
- Максимально швидко заберемо повернення з пошти і перевіримо на відповідність:
- Протягом 3-х робочих днів з моменту отримання, зробимо повернення коштів.
Якщо у вас залишилися питання, то наші консультанти завжди готові допомогти вирішити їх.
У будь-якому випадку, ми будемо сприяти вирішенню Ваших питань!